Domain, tasarım falan güzel de, bi' iletişim öğrencisi olarak ve gelecekte bu piyasada olacak birisi olarak, filmlerin korsan olmasını, dağıtımının internet üzerinden yapılmasını hiç tasvip etmiyorum. O yüzden sitene sıcak bakmıyorum. Başarılar diliyorum.