Konu
kelebekleraglamaz.com
01-10-2007, 22:28:54
#3
Asi_Prens
Evet benimde aklıma bişey gelmedi,dedim forumda belki birilerinin aklına bişey gelir diye yazdım.Dizi çekilseydi güzel olacakdı ama olmadı.