Neden böle işler gizli kapaklı yapılıyor.Yaz ne yapacağını işine gelen pm atsın.Yoksa alakasız bişey için kek gibi pm atıp uğraşmayalım.eğer subdomain ile tıklama yapacaklar varsa ben ayda 40 ytl verim Ama günde 25 dk isterim ona göre...