Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağolun beyler
bakırköy yeni mahalleye gidicem orada varmış sizce askere gidip aradan çıkarayımmı yoksa tecil mi ettiriyim hala karar veremedim ben hariç herkes tecil ettir diyo

ben bu soruyu 3 yıldır soruyorum kendime, gitsemmi gitesemmi diye
askerligim 2010 a kadar tecilli.

ve suanda pisikolojik acidan zor durumdayim. elimde olsa hemen simdi gider aradan cikartirim. bir cok seye engel oluyor

is vermiyorlar - kiz vermiyorlar - 1-2 senelik plan yapamiyorsun - vs vs

bence gitaskere aradan cikart derim

kolay gelsin