sağolun beyler

bakırköy yeni mahalleye gidicem orada varmış

sizce askere gidip aradan çıkarayımmı yoksa tecil mi ettiriyim hala karar veremedim ben hariç herkes tecil ettir diyo
ben bu soruyu 3 yıldır soruyorum kendime, gitsemmi gitesemmi diye
askerligim 2010 a kadar tecilli.
ve suanda pisikolojik acidan zor durumdayim. elimde olsa hemen simdi gider aradan cikartirim. bir cok seye engel oluyor
is vermiyorlar - kiz vermiyorlar - 1-2 senelik plan yapamiyorsun - vs vs
bence gitaskere aradan cikart derim
kolay gelsin