Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Evet Osman Bey'den yana hiç bir tereddütüm yok, daha önce zaten kendisiyle çalışmıştık bu konuda, tamamen Nixcon kaynaklı sorunlardan dolayı ayrılmıştım, bu aralar yeni bir projem için düşünüyorum, hayırlısı bakalım...