Evet Osman Bey'den yana hiç bir tereddütüm yok, daha önce zaten kendisiyle çalışmıştık bu konuda, tamamen Nixcon kaynaklı sorunlardan dolayı ayrılmıştım, bu aralar yeni bir projem için düşünüyorum, hayırlısı bakalım...