SABQCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işte bu olay beni bitirdi


la olm kemal keşke hergün gidebilsem bu sene izmir dokuz eylül eğitim fakültesi kız dolmuş şerefsizim birdaha okumak isterdim

kurban olurum ben onlara istedikleri dilde konuşsunlar
olum ben diplomayı almıyacağım