kardeşim keşke bana ulaşsaydın yardımcı olurdum ama izinsiz almana çok alındım ben gecemi gündüzümü verdim o siteye bu şekilde birşey olduğundan çok üzüldüm..
konularını söylemedim sen yaptığını benden daha iyi biliyorsun ve düzelteceğine inanıyorum..
iyi çalışmalar.
dun aksam yazıyı yazdıktan sonra birzz düzenlemeler yaptım yinede yapcagım ... tekrardan özür dilerim yanlıs anlaşıldıysak.