SABQCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağol kardeşim rep'e gerek yoktu teşekkür ettim
rep vermek benim de genelde yaptıgım bişey degil,gerçekten hoşuma giden bişey olursa hem teşekkür ederim hem rep veririm