Konu
zamanın kızları :P
29-09-2007, 19:05:01
#21
fatihbaz
SABQCES adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sağol kardeşim rep'e gerek yoktu teşekkür ettim
rep vermek benim de genelde yaptıgım bişey degil,gerçekten hoşuma giden bişey olursa hem teşekkür ederim hem rep veririm