Konu
zamanın kızları :P
29-09-2007, 19:04:15
#20
fatihbaz
Holokost adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ya yonja'da fazla durmak kesinlikle zararlı 2 sene once bende kendimi kaybediyordum zor kurtardık paçayı valla
"choq yoq walla napion" falan gibi abuk sabuk yazılar yazıyordum ıyyy
usta bu yazdıgının türkcesi ne oluyor