Selam arkadaşlar;

sitemin bulunduğu sunucu çökmüş,elimde yedek var fakat türkçe karakter hatası vermekte,çok uğraştım,konu hakkında çok yazı okudum fakat çözemedim sorunu yedekte de problem olabilir bilmiyorum.

DB'yi sorunsuzca veritabanıma atabilecek arkadaşlar PM atabilir,istediğiniz ücreti de belirtin PM'de