Konu
Son zamanlarda Nixcon nasıl ?
29-09-2007, 16:04:02
#8
piksel
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bende OSman bey ile netininternet alt yapısı ile çalıştım çok kaliteli bir hizmet aldım simdi evdeki Pc mi bile yolluom cafeden bahlanıcam :P şaka bi yana osman abi su colocation bi halledek