Konu
Vbulletin Lisans Alınacak ?
29-09-2007, 15:59:13
#1
ULTRASsSLAN
Üyeliği durduruldu
Merhaba Arkadaşlar ;
sitemiz lisans yüzünden 2 gündür kapalı . öğrenci olduğumuz için yıllık fiyatı bizi aşıyor . bu yüzden vb lisans alacak kişi arıyoruz.ödeme nasıl olcauk derseniz siz alıcaksınız peşin olarak , bizde size aylık olarak yada belirli bi zaman dilimi içersinde onu size yawaş yawaş ödiycez.umarım bizi anlıyorsunuzdur.karşılığında daha başka istekleriniz warsa onlarıda belirtebilrsiniz..şimdiden teşekkürler
İletişim İçin Msn :
admin@turkiyecs.com
Msn ADresinden Daha Detaylı Konuşabiliriz.