Merhaba Arkadaşlar ;

sitemiz lisans yüzünden 2 gündür kapalı . öğrenci olduğumuz için yıllık fiyatı bizi aşıyor . bu yüzden vb lisans alacak kişi arıyoruz.ödeme nasıl olcauk derseniz siz alıcaksınız peşin olarak , bizde size aylık olarak yada belirli bi zaman dilimi içersinde onu size yawaş yawaş ödiycez.umarım bizi anlıyorsunuzdur.karşılığında daha başka istekleriniz warsa onlarıda belirtebilrsiniz..şimdiden teşekkürler

İletişim İçin Msn : admin@turkiyecs.com

Msn ADresinden Daha Detaylı Konuşabiliriz.