Konu
Kelime öbeğindeki ilk kelimeyi yazdırabilme Nasıldır?
29-09-2007, 15:47:11
#16
byfobi
*.tpl içinde böyle işlemler yapamazsın.. Tanımlamaların olması gerekir. O bir htmldir.