NOKProduction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, nixcon'da sunucu olanlardan bir bilgi almak istiyorum, bir işe girmek üzereyim ve düşündüğüm özelliklerde en uygun sunucu şu anda nixcon'da, nixcon'u bir ay kadar kullandım benim kullandığım dönemde berbattı, son zamanlar ( en az 2-3 aydır ) nixcon'un durumu nasıl ? Yerli yersiz kesilmeler, kopmalar, erişememeler oluyor mu ? Bu konuda bilgi verirseniz sevinirim...
İyi sabahlar...
Beraber çalışmıştık eski bir zamanda tekrar düşünürseniz şimdi nixcon ile çalışma durumumuz çok daha farklı kendi sermayemize ait tamamen kendi ürünümüz olan switch ve sunucular ile hizmet veriyoruz N.I.S içinden fazla bir trafik ihtiyacınızda yok isterseniz pazartesi-salı günü görüşelim 1TB trafik limitli ekonomik sunucular çıkartıyoruz..