Bunun için konu açmak istemezdim ama 1 aydır boşamı bekliyorum korkusu var.Daha önce pin olusturulduktan 3-5 gün sonra mail adresime Pininiz yola çıktı diye mail geliyordu.Ama bu sefer gelmedi...Mailin gelmemesi pinin yola çıkmadıgı anlamına gelir mi sizce ?