Konu
Vbulletin Hakkında Bir Sorum Var
29-09-2007, 11:52:53
#1
systurk
merhaba arkadaşlar vbulletin hakkında bir sorum olacaktı.şimdi ben admin girişi yapıp kategori eklemek istediğim zaman database error hatası veriyor ama database de herhangi bir sorun yok ne yapmam lazım?
hata resmi