Axi anlasma aynen öyledir.
Arkadasa 225 YTL' ye yazilmistir.
Ben satilacagini bilse idim tabii ki fiyat yüksek olurdu.
Farketmez.
Scripti ben kodladim.
Bende x kisiye satilacaktir demedim. Cünkü arkadasin bunu satmayacagini düsündügüm icin rahattim. Ben gayet rahat bir sekilde yazarak kendisine teslim ettim. Satmak icin istiyorum vs. hicbir sekilde konu olmadi zaten olsa olay bu noktaya gelmezdi.
Izahat vermesi gereken biri varsa arkadasimizdir.
Madem bu arkadas kendi kodlamasini satiyor, ben kendi kodlamami cikipta free olarak dagitsam bana kim ne diyebilir. Veya X YTL den satsam?