anlaşmada şu vardı kodlar açık olacaktı.
ben kendimi geliştirmek için satın alıyordum.
tabiki aynen satmıyorum göstersim arkadaş o zamanda görelim.

o scriptden kendimi geliştirip bir script ortaya çıkarırsam kusura bakmasın kimse karışamaz.