saçmalıyonuz ... script yazılmıssa ona yazılmıstır ve anlaşmasında benim yazdıgım scripti senden baska kimse kullanamaz denilmişse kullanalamaz ... oldu misal olarak 200$ yazdırmıs script 5 kişiye 100$dan satıyo onun harcadıgı emek uzerinden 300$ kazanıyo mantıgınız alıyomu ??
tabi misal verdim anlaşma boyleyse boyledir