Mübarek gün sakin olamaya calisiyorum.
Madem öyle.
Buyrun..
Sana sadece bu noktadan sonra sadece "başarılar" dilerim.
Mesaj kalabaligiyla mesgul etmeyelim forumu.
Madem ticaret yapiyoruz.
Madem kodluyoruz.
Ben de x kisiye satilacak diye herhangi bir sart koymadim.
Hayirli Satislar.