Konu
Son zamanlarda Nixcon nasıl ?
29-09-2007, 10:46:23
#5
wdp
hazirandan beri çalışıyorum .
çok şükür memnunum kesilmeye hiç denk gelmedim...
inşllh hep böyle dwm eder.