güzel yapmış almışsın ama ne yapıcaksın ki.içerini doldurmana imkan yok.satayım desen kimse bir lira vermez.sen bilirsin tabi ama keşke bıraksaydın ya gerçekten site yapmak isteyenler alıp, yararlı içeriklerle doldursalardı.bizler de ziyaret edince, aradığımızı bulurduk.