Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba, nixcon'da sunucu olanlardan bir bilgi almak istiyorum, bir işe girmek üzereyim ve düşündüğüm özelliklerde en uygun sunucu şu anda nixcon'da, nixcon'u bir ay kadar kullandım benim kullandığım dönemde berbattı, son zamanlar ( en az 2-3 aydır ) nixcon'un durumu nasıl ? Yerli yersiz kesilmeler, kopmalar, erişememeler oluyor mu ? Bu konuda bilgi verirseniz sevinirim...
İyi sabahlar...