Merhaba, nixcon'da sunucu olanlardan bir bilgi almak istiyorum, bir işe girmek üzereyim ve düşündüğüm özelliklerde en uygun sunucu şu anda nixcon'da, nixcon'u bir ay kadar kullandım benim kullandığım dönemde berbattı, son zamanlar ( en az 2-3 aydır ) nixcon'un durumu nasıl ? Yerli yersiz kesilmeler, kopmalar, erişememeler oluyor mu ? Bu konuda bilgi verirseniz sevinirim...

İyi sabahlar...