OnurSqL
Teşekkürler
Not: Forumda daha fazla alan işgal etmemek için bundan sonra mesaj gelirse (ki gelmez sanırım, geçti ne de olsa) teşekkür mesajı yazmayacağım ama bu mesaj sonrasında kutlama mesajı yazacak arkadaşlara da şimdiden teşekkürler.
Herkes için sağlıklı, huzurlu bir ömür diliyorum ben de.
(Hakkaten yaşlanmışım ya, duygulu duygulu konuşmaya başladım)