Konularımı arattın bulamadın demek ki... Ama Maalesef msn loglarımı da aratman gerekiyordu. Ayrıca ben bu konuda bu kadar abartılacak bişey olduğunu düşünmüyorum da benim anlamadığım sen madem çok iyi biliyorsun neden bugun kadar bu konu hakkında tek bir paylaşımda bulunmadın yada benim sormamı tavsiye ettiğiniz kişiler ?