bana göre isim telif hakkı sadece com.tr için geçerlidir. Bloguna karışamazlar gibime geliyor. İçeriği düzgün olduktan sonra hiç bir sanatcının laf söyleyeceğini sanmam. Tebrik bile edebilirler. Ama o kadar çok siteyle nasıl uğraşcan. 189 tane diyorsun. Az bir rakam değil.