Alonso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer birisi verdiğin listeden işine yarayan bir domaini kayıt ederse sana teşekkürünü eder ama konuyu her okuyan "Teşekkürler", "Süper paylaşım" gibisinden boş mesajlar yazmak zorunda değil, yazmamalı.
bilgilendirme için saol