Konu
küçükresim
28-09-2007, 00:09:57
#2
Labidu
Misafir
Msn dende söylemiştim.Bütün resim upload işlerimi görüyor.İmageshack çok yavaş bu yüzden küçükresim i kullanıyorum.Foruma yada msn den birine resim vs gösterceksem.
Hizmetinin hiç bitmemesi temennisiyle bartuç.
Kolay gelsin.