Msn dende söylemiştim.Bütün resim upload işlerimi görüyor.İmageshack çok yavaş bu yüzden küçükresim i kullanıyorum.Foruma yada msn den birine resim vs gösterceksem.

Hizmetinin hiç bitmemesi temennisiyle bartuç.

Kolay gelsin.