Ödev için yapmış olduğum program
özellikler:
Stok takip:
- ID
- Ürün Ad
- Ürün Özellik
- Ürün Adet
- Ürün Fiyat
Müşteri Takip:
- ID
- Müşteri Ad
- Müşteri Soyad
- Müşteri Mail
- Müşteri Telefon
- Müşteri Adres
Sipariş Takip:
- ID
- Ürün ID
- Müşteri ID
- Tarih
- Saat
- Sipariş Miktarı
- Ödenecek Tutar
- İşlem Durumu
Verileri kaydedebilme, yada kaydedilmiş verileri alabilme
Yazıcıdan çıktı alabilme
Verileri C:/ altına kaydeder..
Çalışması için framework 2.0 gereklidir.. Açık kaynak kod olarak verilmiştir.
RapidShare: 1-Click Webhosting
Tan SEZER
ne kadar basit görünsede bu tip otomasyonalar master / detail tablo yapısı ile yapılıyor. Yani kullanıcıyı rahatlatmak için öyle yapmak gerekiyor. PC mdeki tek programlama dili delphi

olduğundan bi inceleme sansım olmayacak sanırsam..
Bende yapmıstım butip bi 3in1 bir otomasyon stok & satış - cari - personel olarak yapmıstım ve
satış yapılcağında
müşteriyi eğer kayıtlarda varsa daha önceden o cari cari tablosundan sorgulama yapılarak çekiyordu. Yoksa istenilen kayıt yeni kayıt penceresi açılıyor.
satılacak ürünü stok listesinden çekiyor eger yoksa ve oan o ürün geldiyse yeni kayıt ellerinde yoksa sipariş penceresni açtırarak sipariş vermenizi ve size hatırlatan bi alarm sistemi var.
personel takipi sadece personelinizi takip etmek için size ne kadar kazandırmıs örneğin programın istatistik özellikleri var
en çok hangi ürün gidiyor. Hangi personel daha çok kazandırıyor.
bunları rapor halinde görebilir ve çıktı alabiliyosunuz.
Bende burda kaynak kodlarıyla vermek isterdim ama gerçekten çok uğrastım bu yüzden içim el vermiyor. Lütfen kusura bakmayın