Merhaba,

Nezamandır basvurular kabul ediyormu ya.
Bende 3 gün önce basvurdum blogspottan hala bi haber yok..

En gec nezamandır bekliyen var.
Veya bu sıralar onayı gelen varmı ? varsa nezaman basvurmustu ?