Arkadaşlar çok ekliyorlar böyle. Diyorlar kesin bugün hesapta senin. Sen banneri ekle.
Ok ekliyoruz. Ama iş çıktı diyorlar.

Ancak ben güveniyorsam ucunde neler neler olabilir değil mi ? Reklam acileyet gereken birşey değil ki .Neden önceden banneri eklettiriyorsun. De ki bana ayır burayı ben parayı yatırcam haber veririrm ekle.

Öğrenciyiz biz de. Ya ona güvenseydim belki eve gelemeyecektim bugün. Allahtan adsense yatmış.

Bir söz ile neler olabiliyor. O zaman söz verilmemeli. Yatır sonra gel ekle de banneri. Yok sen ekle bugün kesin hesapta. Olmaz ama bir yere kadar.