Önemli olan scripti yazmak değil. Önceden yazanlar olmuşsa demekki yine yazılabilir. Önemli olan güncellemeler v.s. O kadar şeyle uğraşılırmı

Ancak ekip çalışması olacak. Yoksa siteyi açmak pek birşey ifade etmez. Kimse mynet in scripti diye gelipte siteye girip dolaşmaz. Kullanıcı anlamaz bile.