Sanırım detaylıca bir açıklama yapmanın zamanı geldi.

Hostsima arkadaşım;

1) Seninle hiçbir tanışıklığım yok. Hiçbir alışverişim yok. Seni bu forum üzerinden tanıyorum, hepsi bu. Hâl böyleyken ben sana neden çamur atayım, neden seni karalamaya çalışayım?
2) P4 2.4 İşlemci 1 GB Ram'li sunucularla ilgili kampanya olduğu dönemde bu sunucuların donanımlarını kendinin gönderdiğini söylemiştin. Bende buna ciddi bir şekilde itiraz edip, netdirekt'in böyle bir hizmetinin olmadığını, donanımların netdirekt'e ait olduğunu belirtmiştim. Hatta mesaj yazan bir arkadaş "madem gemiyle gönderdin, belgelerini gösterir misin?" demişti. Fakat kaç hafta geçti üzerinden, halen bir belge göstermiş değilsin.
3) Netdirekt'in Türkiye Sorumlusu TeknoServer'dır. TeknoServer'ın sahibi Semih Bey ile görüştüm bu konuyu. Kendilerine, Netdirekt'e donanım gönderip gönderilemeyeceğini sordum. Kesinlikle böyle birşeyin mümkün olmadığını belirtti. Netdirekt donanımları kendisi sunuyor dedi.
4) P4 2.4 işlemcili sunucularla ilgili konuda "madem bu donanımlar sana ait, o zaman neden birebir aynı sunucu için senden başka 2-3 firma daha aynı zamanda aynı özelliklerle (ilk ay düşük fiyat, sonraki aylar normal fiyat) şeklinde bir kampanya yapıyor" demiştim, ona da cevap vermedin.

Bazı arkadaşlar HostSima nickli arkadaşımızdan aldıkları sunucularda bir problem yaşamadıklarını belirtmiş ve bana tepki göstermiş. Neden tepki gösteriyorsunuz? Ben "hostsimadan sunucu almayın, problem yaşarsınız" demedim ki? Ben, HostSima'nın söylediklerinin doğru olmadığını, gerçeği yansıtmadığını belirttim. Yoksa aldığınız sunucularda problem yaşamazsınız. HostSima arkadaşımızın sattığı sunucular Netdirekt datacenter'ında bulunuyor ve bu datacenterdaki sunuculardan bağlantı problemi ya da kesinti ya da bakım çalışması vb. sebeplerle problem yaşayan kimseyi duymadım onca zaman içinde. Sunucuda problemin olmamasının HostSima arkadaşımız ile bir bağlantısı yok ki. Bu tamamen donanımın ve sistemin (gerek makinenin gerekse datacenterın) sağlamlığı ile alakalı.

HostSima arkadaşım;
Umarım bu mesajımda sorduğum sorulara ispatlarıyla cevap verirsin.

Eğer dediklerinin doğru olduğunu belgeleriyle ispat edersen herkesin ortasında senden özür dileyeceğim.

Saygılarımla...