Konu
wireless bağlı kullanıcı sayısı artırma
16-05-2006, 11:46:18
#2
zeynelkoc
Misafir
o modemin özelliğinden kaynaklanıyordur bildiğim kadarıyla arttırmak için wireless point kullanman gerekiyor başka türlü arttıramazsın