Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
arkadaşlar bir kupon satın almıştım eksiksiz yaptım reklam çıkmadı bu arkadaşımız da bir tane yolladı sağ olsun onuda eksiksiz yaptım yine reklam çıkmadı yokmu elinde şöyle 1 tane sağlam kupon olan bir arkadaş