Arkadaşlar 1 hafta önce falan bir konu açarken konunun içinde kodlar falan oldugundan açamıyordum sayfa görünütülenmiyor diyordu bir kaç foruma sordum yardımcı olan olmadı bende üüstünne gitmedim ama bugun navbar templatesinde edit yaparken aynı sorunla karşılaştım navbarı bir editlemeiyorum şuan mal gibi kaldım google arama kodu koydum eksik meksik geri silemiyorum sayfa görüntülenemiyor diyo silip kaydet diyince lisanslı vb kullnıyorum dosyaları yenileyip upgrade yaptım sorun düzelmedi veritabanı hatası almıyorum maillere falan hata raporu gelmiyor. yardım lütfen .