genel kullanımı cjb.net gibi sizin kodlarınız kendiliğinden frame içerisinde çıkıyorsa eğer o seçeneği kullanabilirsiniz. iframe için birşey yazılmamış. yani atılma sebebi olabilir şunuda söyliyim bende kullanıyorum bazı sitelerde ama host_domain_reseller.htm gibi bir isimle kayıt edip <title>Host Domain Reseller Domain Registration Sunucu Server</title> gibi bir title koyarsanız bu direk atlma sebebidir. içerik reklamını engelliyorsunuz.

bence kullanımına izin verilecek bi iframe stili varsa oda boş bir sayfaya koyarak içine yazı yazmadan sadece konumunu 0,0 yapıp kodları koymak ve içerik çerçeveli sayfada gösterilecek seçeneğini seçmeden kullanmak olur. çünkü ozaman direk iframe etkisiz oluyor ve sayfanın genel içeriğine göre reklam çıkmaya devam ediyor.
hadisemiz bundan ibarettir. iframe in tartışılan boyutu keyword doldurup kullanmak değil bunun yasak olduğu bariz belli