Burda Kimsenin Kimseye Salak Deme Hakkı yok zaten.Ama.vBULLETİN Forum satıyosun 400 ytl ye ve lisans yok.İnsaf az çok belki ben alıcam Fiyatın Çok Yüksek zaten.