wasGer adlı üyeden alıntı:
valla benim hoşuma gitti.
birde iyi oku net olarak tasarım demiyorum, düzende var terazide. webmasterlıktan adulta kadar herşeyi dizmemiş ya benim için bu önemli nedenlerden biridir, dikkatine sunulur gmdnndnddn.
gerçekmi diyorsun wasgeerrerer