Lütfen arkadaşlar İnsanları irdelemeden yorum yapmayalım.

Kendileri ile msn de 4-5 gunluk bir görüşmem oldu.Birilerini kandıracak kazıklayacak kapasitede insan değil.Hatta kendileri karşılıksız bazı konulardada bana yardımcı oldular.Kendilerinden almanya lokasyonlu sunucu almayı bile düşünüyorum.
Hatta ben burdaki bir çok insanın aksine çokta güvenilir bir insan oldugunu dusunuyorum.

Saygılar.

Tabi burada geçen diyaloglar üzücü.

edit: Hatta bır kaç yere sponsor sunucu bıle verdıgıne tanık oldum.