bi vps aldım ns oluşturmada sorun çıktı daha dogrusu nasıl oluşturuluyor bilmiyorum.. ip adresini yazınca vpsye eklediğim site çıkıyor.. googledan aradıgımda baska bi siteden bu anlatımı buldum bi eksik varmı nasıl yapılıyor açıklayabilirmisiniz.. benim ns oluşturma konusunda hiç bir bilgim yok.
windows server

plesk panel
servera girip
Bunu siliyoruz : <domain>. NS ns.<domain>.
Add New Record'u tıklıyoruz :
NS (açılır menüden seçilecek)
BOŞ BIRAKIYORUZ
ns1.site.com
OK diyoruz
Add New Record'u tıklıyoruz :
NS (açılır menüden seçilecek)
BOŞ BIRAKIYORUZ
ns2.site.com
OK diyoruz
Domains
site.com için 1 adet hosting açıyoruz. sonra site.com'un içine giriyoruz -> DNS
Add Record
A
ns1
1.2.3.4 (ns1.site.com'un ip'sini yazıyoruz)
OK
Add Record
A
ns1
1.2.3.4 (ns2.site.com'un ip'sini yazıyoruz)

bukadar