suncular bitmiş herhalde ..
üzücü bir durum ..

fakat sunucuları kiralayan arkadaşların burada sunucu durumları hakkında olumlu ya da olumsuz yorum yapmalarını istemek .. kaba bir davranış mı olur ??

gerçekten vaadedilen bw kullanılabiliyor mu ?
sunucularda floodgate ddos saldılarını engelleyecek bir firewall yapısı var mı ?
apf hariç tabi ki .. apf de engellenecek olan ip ler el ile manual banlanabiliyor . ve bu da saldırıyı farkedene dek bayagı bir kayıbı ifade ediyor ..

şimdilik sorularım bunlar ..
sunucuları alan arkadaşlar .. ne derece de verim aldıklarını ya da alamadıklarını bizlerle paylaşırsa sevinirim .