Eurofighter adlı üyeden alıntı:
Allah sizlere kolaylik versin. Üniversitenden eve gelince bile ben normalde bir garip oluyorum. Attan inip esege binmis gibi. 64 Mbit neresi 11 Mbit neresi
adama bak yaa 11mbiti beğenmiyor.

biz ne yapacaz o zaman 512 ile uğraşıyoz hala
bence de saturn ün dediği gibi en fazla yarısını gönderirsin.