Önce saygılı olmayı öğren, daha sonra anlayışlı olmayı öğren, ondan sonra mantıklı olmasan dahi mantıklı düşünmeyi öğren. Ben orda "yuh" kelimesini şakayla karışık dedim. Biraz da forum dilini öğren.
Eğer bu sitenin gelecek pagerankı 5 olursa, bilmiyorum yani... Sanırım Mynet'inki de 5'ti.
Helal olsun valla...