Mail atman da yarar var.Allahtan banlamamışlar.Google'ın işine belli olmaz hiçbir geçersiz tıklama yapmayan arkadaşımın hesabınmı, robotik tıklama diye kapattılar.Anlatabileceğim şu ki, google hesabınız onların yani editörlerin keyfine kalmış.Senin sitenin biliyorum.Hitit çok fazla, geçersiz tıklama yapman intihar gibi bir şey olur.Google'da geçersiz tıklama diye saçma sapan mailelr atıyor.Günde 1000-2000 tık gelen siteler neden 10-15 tık attırsın başkasına ?