Arkadaşlar elimde 2 domain var. ikisi de pr3 ve 2001 regli. 2006 ya kadar kullanılmış 2006 da düşmüş sanırım. şimdi ben regledim. bu domainler antika niteliği görürmü ? satılsa para eder mi ?

Saygılarımla,