Benim anlayamadığım,aslında kaliteli siteleri bulmak google un görevi ama biz ben kaliteliyim gel beni bul diye uğraşıp duruyoruz.Ben kaliteliyim ben kaliteliyim yarışına giriyoruz ama tarafsız bir şekilde hiç bir zaman kalite unsuru oluşmuyor.Kim kimi ezerse seo işinde o kazanıyıor.Bu ne derece google un başarısı oluyor ki?