ya arkadaşlar adsenseparakazan.blogspot.com diye bir site var ya günlerdir benim sitemi kopyalayıp duruyor ya.Lanet olsun adamın sitesi benden önce indexleniyo sonra ben google'da orjinal yazımla kopya muamelesi görüyorum ya.Bakın ben sitemi bi yerden kopyalayarak falan çalarak çırparak kursaydım bu kadar zoruma gitmezdi.Buna bir çözüm bulmam lazım şerefsize mail atıyom cevap vermiyo ya ne yapabilirim arkadaşlar.