Site İÜ bağlantısı+İE ile sorunsuz açıldı...
Sibel röportajının yanına birde gamze röportajı atsaydın.. Daha alakalı olurdu
Resimler için bir Gallery açarsın artık herhal blog içinde düzensiz duruyolar...