İnternette geziyorum baktım ki bizim gençler hiç boş durmuyor.Türlü türlü olaylar ile telefon şirketlerinin açıklarını bulup deneme yapıyorlar.Kapatana kadar kullanıyorlar.Ama öyle böyle değil bakın şu özel araştırmamda şaşıracaksınız..
Avea 100 kontör beleşşşş!!
Arkadaşlar şimdi size şu 100 kontör beleş olayından bahsedeyim. Bilenler varmı bilmem ama AVEA güncellemeyi biraz geç yapıyor. Tabii bizimki TÜRK aklı kardeşim rahat dururmu. Neyse konuya geçelim. Şimdi AVEA güncellemeyi geç yaptığına göre ne yapıyoruz. Elimizde bulunan 100 kontörlük kartı mesaj bölümüne YUK yazıp yanına kontör kartının arkasındaki rakamları yazıyoruz. Mesajı gönderdikten sonra hemen 9333 ü arayıp bir de oraya yüklüyoruz elimizdeki kontör numaralarını. 9333 e yüklendikten sonra ayrıca gönderdiğiniz mesajın cevabı gelecek 100 kontör yüklediniz diye. EEE bide 9333 ü arayıp yüklediniz ne olacak.
9333 ü arayacaksınız hattınıza 200 kontör bulunmaktadır diyecek... İşte hepsi bu kadar.. Uzun uzun anlattım ki iyice kavrayın.
Not: Deneyenler işe yaradığını söylüyor.. (2006)
-----------------------------------------------------------
Bedava kontör (Aria)(Avea)
Bu da bir alıntıdır.. Gerekenler 1 adet aria( aycellerin hepsinde olmuyor.)kontörlü hat.ve bir kontör.1 kontörünüz kaldığında 05427575000'ı arayın.ve sırasıyla 2-2-buradaki konuşmayı diledikten sonra sırasıyla 1-2-aria numaranız(0555*******)-1-1 ve bukadar...Ne yaptığınızı anlamadınız.Kendinize şarkı gönderdiniz arkadaşlar.Ve hemen telsim tarafından aranıyorsunuz.Sonra bi kadın çıkıp mesajınız var felan diyo.bu 23 saniye sürüyor.ve siz hiç bir tuşa basmadan bu kadının konuşmasının bitmesini beklerseniz.kadın her saat aynı zamanda arıyor.tekrar aynı şeyler ve 23 saniye daha.bu saniyeler sayesinde aria aranbataria'da kontör kazanıyorsunuz.Ve kendinize bir şarkı yerine on şarkı bırakırsanız saatte 230 saniye yapar.ve bir gün boyunca bunun tekrarlandığını düşünürseniz epey yol alırsınız.bu arada 24 saat boyunca geliyor.yani son saatte şarkıyı dinleyin.o da 1 dakika 50 saniye felan sürüyo. Hayırlı olsun...gelsin hediyeler...
NOT: Birsey eklemek istiyorum...
Aria da Mobil öğrenci ye kayıtlı isteniz olmaz, çünkü mobil öğrenciler aran batarya dan yararlanamıyor!!!

ulen mobıl ogrencıyım bu sımdı mı solenır buna gerek yoq bı duwara bel fıtıgı yaz herkes arar..


Keşke mobileöğrenci olmasaydım yapardım. Ama başka bir yol daha war satılık ev emlakçı filan görünce numarasını alın çağrı yapın sonra değil 23sn istediğiniz(kabiliyetiniz) kadar konuşun ve aranbataria yı doldurun


hediyeli 55 tarifesindeydim 12 knturum vardı aradım a..na kuuyyyyyım bi b...k a yaramadı gitti kontürcüklerim